8.9.13

fotodagboek: Into the Great Wide Open



Mijn 25e levensjaar begon vannacht helaas op een brancard (niet zo erg als het klinkt hoor!), maar vooral ook op Vlieland. Ik was namelijk super onverwacht toch even op Into the Great Wide Open: het festival waar ik al jaren van droom, maar telkens geen kaartjes voor in mijn bezit krijg. Nu was er opeens een heel aardige jongen (die nog fijne liedjes maakt ook) die ervoor zorgde dat ik toch een dagje kon proeven. Het was mijn eerste keer Vlieland, dus naast alle fijne muziek die ik heb gehoord en de leuke mensen die ik heb gezien, heb ik vooral veel gefietst (op een fiets met Terschelling sticker) - door de duinen, een beetje over het strand, door het bos, naar de vuurtoren. Vanochtend veel te vroeg op de boot terug besloot ik dat eilandhoppen ook best wel in eigen land kan. Ik bedoel: dit was pas de derde, dus hé, ik heb er nog een paar te gaan. Misschien nu op mijn 24e? :)



❊ ❊ Mocht je meer van mijn instagram feed willen zien, je vindt me daar als heimarlou. ❊ ❊

18 opmerkingen:

  1. Gaaf, het festival lijkt me heel tof! Zou er graag eens heen willen. En wat leuk dat je er onverwacht naar toe kon. Ik hoop dat het brancard verhaal inderdaad niet zo erg is en dat je verder een fijne verjaardag hebt gehad. GEFELICITEERD! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      En het brancardverhaal valt echt heel erg mee hoor - alles is weer oké :)

      Verwijderen
  2. Oh jeetje die brancard klinkt niet zo goed, maar gefeliciteerd! ITGWO lijkt me echt heerlijk, ik wil ook aaaah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mirthe <3 en ja, ik denk dat jij het daar fijn zou vinden!

      Verwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit Marlou! Wat leuk dat je daar toch heen kon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! :) Heel erg mooie foto's, leuk dat je er bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah mooi en leuk! Ik was er een aantal jaren terug 1 dag, op vlieland vanuit Texel waar ik op vakantie was. Toen kwam het voor het eerste jaar en lagen overal folfdertjes..ben nog steeds niet geweest, eigenlijk omdat ik nooit iemand mee krijg. Ik begin er steeds meer aan te denken om dan maar alleen te gaan. Ik ben echt een beetje verliefd op het eiland en met mooie muziek erbij kan het alleen maar nog beter zijn!
    En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, heel mooi eiland en fijne muziek maakt altijd alles beter he :)
      Ik heb nu dus een dagje grotendeels alleen rondgelopen en moet zeggen dat me dat toch een beetje tegenviel - iedereen lijkt in groepjes te zijn, misschien omdat het op een eiland is en je er dus niet zo makkelijk naartoe gaat? Maar als vrijwilligster lijkt het me wel echt heel tof, dus misschien is dat een tip!

      En dank je :)

      Verwijderen
  6. Vlieland is zo mooi <3 Fijn dat je er even heen kon! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Zo fijn dat je bent kunnen gaan, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's, hoop dat de complicaties met de brancard weer over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Festival lijkt me heel leuk en Vlieland ook. Ben na Texel helemaal fan van onze eilanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt véél te laat: maar gefeliciteerd! Heerlijk blogje weer. Fijn dat het goed is afgelopen!

    Liefs!
    Mariët

    http://www.yourinspirationblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig was het! Volgend jaar weer.

    BeantwoordenVerwijderen